Меню
(097) 189-79-47 (095) 948-31-43 info@diy-west.com.ua

Просимо вибачення, але інтернет-магазин тимчасово не опрацьовує замовлення. Ми працюємо над усуненням труднощів!

Двигун дизельний Sadko DE-310ME

Двигун дизельний Sadko DE-310ME	Двигун дизельний Sadko DE-310ME	Двигун дизельний Sadko DE-310ME
Артикул: 8 016 931
Виробник: Sadko
Ціна: 11385 грн
Тип вала шліцевий
Напрямок руху валу за годинниковою стрілкою
Довжина валу, (мм) 33
Діаметр внурішньої різьби, (мм) 10
Діаметр валу, (мм) 25
Рекомендоване масло SAE 30CC/CD
Об'єм масла в картері, (л) 1.1
Рекомендоване паливо дизельне
Потужність двигуна 7 л.с. / 5,2 кВт
Об'єм паливного баку, (л) 3.3
Система запуску ручний стартер, електростартер
Робочий об'єм двигуна, (см.куб) 310
Тип двигуна дизельний 4-тактний з повітряним охолодженням
Вага, (кг) 38.2
Опис

Двигун Sadko 310 ME - новий і покращений дизельний двигун, він потужніший, важче і продуктивніше за попередні. А також він хороший тим, що тут використовується шлицеве з'єднання, а не шпонкове. З ним ви виграєте в силі кріплення, точній центровці, а також міцності з'єднання вала з навісним обладнанням. Переваги:

  • дизельний двигун на 7,0 к.с. Потужності 4-х тактного двигуна достатньо, щоб працювати з польовою і садової технікою, навісним обладнанням, а також використовувати двигун в якості стаціонарного обладнання для верстатів типу циркулярної пили.
  • дизельний двигун відрізняється підвищеним моторесурсом, в порівнянні з бензиновими аналогами, споживає менше палива при аналогічній потужності. Регулятор оборотів дозволяє знизити або збільшити споживання палива, збільшуючи або знижуючи потужність.
  • електростартер двигуна. Запускається поворотом ключа, швидко вмикає запалювання. Простий спосіб запуску від акумулятора, без необхідності тягти за стартер. Так само легко і вимикається, поворотом ключа запалювання.
  • декомпресійний клапан - скидання тиску з циліндра для гарантованого пуску.
  • розташування клапанів - верхнє, що дають найбільшу ефективну потужність на об’єм двигуна.
  • відразу кілька вузлів двигуна випускається з дуже точними настройками. Паливний насос високого тиску налаштовується на фіксовану дозу суміші, яка буде потрапляти в бак. Налаштування можна поміняти в сервісному центрі, але заводські - найоптимальніші для нашого клімату. Точні налаштування розподільного валу - уприскування і випуск чітко синхронізовані з оборотом вала, не допускаючи зайвого обсягу палива в циліндр, використовуючи весь потенціал кожної конкретної дози палива.
  • шлицевий вал. Складається з 6 шліців.
  • обсяг бака - 3,5 літра.
  • фільтр в масляній ванні - очищає повітря навіть в умовах підвищеної запиленості, при роботі на сухому полі і сильному вітрі. Маслянная ванна утримує частинки бруду під шаром масла, не даючи їм пройти далі в камеру згоряння.
  • довжина валу - 33 мм, при діаметрі в 10 мм.
  • безкоштовна доставка по Україні на найближче відділення кур'єрської служби.

Купити двигун Sadko 310 ME - вибір для тих, кому потрібна відмінна економія з підвищеною надійністю, а також обов'язковим шліцьовим валом. Даний дизельний двигун надає саме такі переваги.

Фільтр

Бренд
Об'єм паливного баку, (л)